3 rodzaje szczęścia, które możesz dać klientom

Handel i usługi, rodzaje szczęścia które możesz klientom - zdjęcie, fotografia
PortaI iBiałołeka.pl 20/08/2016 15:28

Nawet krótkie szczęśliwe chwile mogą poprawiać nasze samopoczucie. Tę psychologiczną wiedzę nadal rzadko wykorzystuje się w biznesie. Jak firmy powinny uszczęśliwiać swoich klientów?

Dr Bernd Schmitt, pionier zarządzania doświadczeniem klienta, twierdzi, że sama konsumpcja dóbr materialnych może być źródłem szczęścia. Jako autor bestsellera Happy Consumer Everywhere podpowiada firmom, w jaki sposób mogą oferować szczęście swoim klientom.

1. Dostarczając przyjemności

Wystarczy dać ludziom coś przyjemnego, stworzyć dla nich szczęśliwe chwile. Np. w biznesie typu wellness może to być masaż. Wg Schmitta nawet picie soku czy wyjątkowo miła obsługa mogą dostarczać konsumentom pozytywne emocje.

2. Kreując pozytywne emocje

Tworzymy wspólnotę wartości z klientami, a nasza postawa i wybory korespondują z wyznawanymi przez nich ideami. Np. prowadząc restaurację wykorzystującą nieskażone, zdrowe produkty, sprawimy, że nasi konsumenci poczują się dowartościowani, i zwiększymy ich zadowolenie.

3. Angażując

Powinniśmy być w stałym kontakcie z klientami, robić rzeczy wykraczające poza ich oczekiwania, tworzyć nowe wersje produktów, bo to także może być dla ludzi źródłem szczęścia.

Powyższe sposoby nie wykluczają się i można je wykorzystywać jednocześnie, w zależności od specyfiki branży – twierdzi dr Bernd Schmitt. Już 17 listopada wystąpi on w Warszawie na organizowanej przez „Harvard Business Review Polska” konferencji. Opowie o tym, jak uszczęśliwiać klientów i przygotować biznes do funkcjonowania w inteligentniejszym świecie. Więcej informacji: berndschmitt.pl.

Artykuł sponsorowany

3 rodzaje szczęścia, które możesz dać klientom komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ibialoleka.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP Z O O z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"