Alex Osterwalder: siła tkwi w prostocie

Handel i usługi, Osterwalder siła prostocie - zdjęcie, fotografia
PortaI iBiałołeka.pl 19/05/2016 14:54

Budowanie strategii, innowacyjność, zarządzanie kojarzą się z trudnościami. Alex Osterwalder, jeden z czołowych myślicieli biznesu, ma obsesję, aby maksymalnie je upraszczać. Z jego narzędzi korzysta już ponad 5 mln ludzi na świecie.

Kiedyś sam nie wierzył, że modele biznesowe mogą interesować ludzi spoza akademickich kręgów. Postanowił jednak wydać książkę, która w przystępny sposób poruszy tę tematykę. Dzięki raczkującemu crowdfundingowi zaangażował prawie 500 menedżerów i specjalistów z 45 krajów, którzy sfinansowali publikację i dodali jej praktycznych walorów. Tak powstał bestseller Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera.

Mistrzowskie praktyki

Ostatnio Osterwalder przyjrzał się procesowi tworzenia produktów i usług zdobywających serca klientów. Stworzył przewodnik Projektowanie propozycji wartości opublikowany w Polsce przez ICAN Institute, wydawcę „Harvard Business Review Polska”. Pokazuje w nim, jak wyjść naprzeciw potrzebom klientów, by wzbudzić w nich pragnienie posiadania.

Inspiracja dla największych

Alex Osterwalder, laureat Innovation Luminary Award, zdobywca nagrody od Thinkers50 zyskał międzynarodową sławę i uznanie. Występuje na najlepszych uczelniach, jest konsultantem dużych organizacji, prowadzi własną firmę – Strategyzer. Już 8 września odwiedzi Warszawę i podczas konferencji „Harvard Business Review Polska” pokaże, jak z sukcesem doskonalić istniejące i kreować następne oferty wartości. Więcej informacji na alexosterwalder.pl.

Artykuł sponsorowany

Alex Osterwalder: siła tkwi w prostocie komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ibialoleka.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP Z O O z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"