Kolejny wypadek na skrzyżowaniu Marywilskiej z Kupiecką [ZDJĘCIA]

Wypadki, Kolejny wypadek skrzyżowaniu Marywilskiej Kupiecką [ZDJĘCIA] - zdjęcie, fotografia
  • Fotka nr 0 z 6
  • Fotka nr 1 z 6
  • Fotka nr 2 z 6
  • Fotka nr 3 z 6
  • Fotka nr 4 z 6
  • Fotka nr 5 z 6
04/09/2018 05:36

Na skrzyżowaniu ulic Marywilska z Kupiecką często dochodzi do kolizji i wypadków. Ten wydarzył się wczoraj tuż po godzinie 18.

Jak relacjonuje Marek Śliwiński, fotoreporter Warszawskiej Grupy Luka&Maro, policja ustaliła, że do wypadku doszło z powodu nieustąpienia pierwszeństwa przejazdu przez kierującą autem osobowym marki skoda. 
Poszkodowany został kierowca alfy romeo. 
Na miejsce zdarzenia zadysponowana została Straż Pożarna JRG 10.

 

Kolejny wypadek na skrzyżowaniu Marywilskiej z Kupiecką [ZDJĘCIA] komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Papuga Nimfa zagubiona

Zaginęła 4.4.2019 przy ul. Odkrytej papuga Nimfa biało-żółta, przemieszczała się wałem w kierunku Jablonnej. Widziana 6.4. Siada na glowie. Dla..


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ibialoleka.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP Z O O z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"