Reklama

Miejskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych – przyjaciel Warszawiaków

71 lat działania na rzecz mieszkańców Warszawy, 13 punktów na terenie całego miasta i tysiące historii ludzkich, które choć na chwilę splotły się z MPUKiem. Dzisiaj ta znana warszawska spółka miejska odnawia swój wizerunek, gloryfikując życie.

Miejskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych jest obecne w życiu Warszawiaków od ponad 70 lat. Wielu mieszkańców naszego miasta zetknęło się z MPUKiem w osobistych sytuacjach, inni mijają zakłady usług pogrzebowych codziennie w drodze do pracy. Nietrudno na nie trafić, bo punkty zlokalizowane są w niemal każdej dzielnicy. I chociaż spółka wpisana jest w tkankę miasta na dobre, wielu Warszawiaków uznaje ją za podmiot o archaicznym podejściu do obsługi klienta. Ten stan rzeczy oraz ubiegłoroczny okrągły jubileusz Miejskiego Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych skłonił władze spółki do podjęcia decyzji o wprowadzeniu zmian.

- Nie jesteśmy tą samą firmą, którą byliśmy kilka lat temu, nie mówiąc o sięganiu do naszych korzeni. Dlatego dotychczasowy wizerunek przestał być już aktualny – mówi Witold Sielewicz, Wiceprezes MPUK Sp. z o.o. – Ostatnie lata to zmiana siedziby i wiele innych zmian w strukturze przedsiębiorstwa, których efektem jest widoczny niebawem dla wszystkich jego nowy wizerunek.

W obsłudze klienta warszawskiego MPUK nastąpiło przewartościowanie. Od niegdysiejszego skupienia głównie na śmierci i smutku, ważniejsze stało się życie. Szacunek do śmierci wypływa z umiłowania życia – taką tezę stawia warszawskie MPUK.

- Warszawianie korzystają z usług MPUK już od ponad 70 lat – całe pokolenia przeżywały trudne chwile ze wsparciem naszych pracowników – komentuje Wiceprezes Sielewicz – I choć okoliczności pogrzebu to trudny moment, my pomagamy przebrnąć przez niego jak najłagodniej i wyręczamy naszych klientów w wielu sprawach. Oni mogą się skupić na sobie i swoich bliskich. Przed śmiercią nikt z nas nie umknie, ale rola MPUKu jest taka, by umożliwić naszym klientom, aby pamiętali o swoich bliskich zmarłych takich, jakimi byli za życia. Bez tych wszystkich około pogrzebowych komplikacji.

Odnowiony wizerunek, nowa oferta

Chociaż MPUK obchodzi w tym roku już 71 lat działalności, firma pokazuje, że poziomem usług nie zatrzymała się w latach minionych. W ofercie pojawiają się nowe elementy, które odpowiadają potrzebom i stylowi życia dzisiejszych klientów. Będą to pozycje, które na dobre zagościły w branży funeralnej w innych krajach. W Polsce są traktowane wciąż jako nowość.

Nowy wizerunek spółki będzie dostrzegalny stopniowo. Na terenie Warszawy lada chwila pojawią się nowe tablice informacyjne MPUK, a z początkiem roku premierę będzie miała nowoczesna strona internetowa spółki – to na niej zostaną przedstawione nowe pozycje w ofercie MPUK. W międzyczasie zmiany będzie można obserwować w punktach usług.

71 lat MPUK w Warszawie

Miejskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych powstało w 1945 roku jako Miejski Zakład Pogrzebowy, który porządkował kwestie związane z chowaniem zwłok i nielegalnymi miejscami pochówku – pozostałościami po wojnie. W 1951 roku zmieniła się nazwa firmy na Miejskie Przedsiębiorstwo Pogrzebowe. Dzisiejszą nazwę MPUK otrzymał w 1976 roku wraz z przekształceniem w przedsiębiorstwo państwowe. 2002 rok przyniósł ostatnią zmianę – spółka zyskała osobowość prawną jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Jedynym udziałowcem i właścicielem spółki jest Miasto Stołeczne Warszawa.

Artykuł sponsorowany

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo iBialoleka.pl




Reklama
Wróć do