Pozycjonowanie stron internetowych - skuteczna forma promocji w Internecie

Pozycjonowanie stron z firmą Internetica. Profesjonalizm i przyjazna atmosfera.
PortaI iBiałołeka.pl 27/08/2018 20:47

Dynamiczny rozwój sieci globalnej i fakt, że dostęp do Internetu ma coraz więcej ludzi, spowodował intensywny rozwój reklamy internetowej, która de facto stała się całkowicie odrębną branżą. Spowodowane to jest tym, że działania w Internecie znacząco się różnią od tradycyjnych form reklamy, co wymusiło wypracowanie całkowicie nowych metod promocyjnych.

Marketing internetowy znacząco odbiega w formie od tradycyjnego, a to z tego względu, że w Internecie użytkownicy są aktywni, w przeciwieństwie na przykład do reklamy telewizyjnej, gdzie odbiorca nie ma żadnego wpływu na to, co widzi na ekranie. W sieci użytkownicy sami szukają zarówno informacji, jak i konkretnych usług oraz produktów, które ich interesują. Rolą marketingu internetowego jest więc wyjście naprzeciw użytkownikom i podanie im rozwiązań, które zachęcą ich do skorzystania z usług czy dokonania zakupu.

 

Rodzaje reklam internetowych
 

W ramach marketingu internetowego można wykorzystywać wiele różnych form promocji, które można stosować zarówno oddzielnie, jak i je łączyć, zwiększając tym samym zasięg, konwersję i liczbę użytkowników, którzy trafią do nas dzięki tego typu działaniom.

Najbardziej znane i popularne formy reklamy w Internecie to na przykład:
 

  • reklama display (graficzna), czyli różnego rodzaju banery, boxy, pop-upy
  • reklama AdWords, czyli linki sponsorowane
  • remarketing, ułatwiający dotarcie do użytkowników, którzy już odwiedzili Twoją witrynę, czy też skorzystali z Twojej aplikacji
  • pozycjonowanie stron internetowych 
  • e-mail marketing
  • reklama w Social Media - Facebook, Twitter, Instagram itd.
  • e-mail marketing
  • reklama w Social Media - Facebook, Twitter, Instagram itd.

 

Pozycjonowanie stron jako idealny wybór na promocję naszej strony
 

Dlaczego powinniśmy zainteresować się właśnie tą formą reklamy? Bo jest to skuteczna i relatywnie tania forma promocji (w porównaniu do tradycyjnych reklam, nawet internetowych). Z wyszukiwarki Google korzysta ponad 90% użytkowników w Polsce. Dostajemy więc do rąk potężne narzędzie, które możemy wykorzystać w celu dotarcia do naprawdę ogromnej ilości potencjalnych klientów.

Dzięki szerokim działaniom SEO nasza strona może pojawić się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania na wiele zapytań użytkowników. W prosty sposób będzie to prowadzić do zwiększenia ruchu na stronie, co w konsekwencji zacznie się przekładać na większe zyski. Jasno więc widać, że pozycjonowanie stron to efektywny sposób na podanie użytkownikom (klientom) dokładnie tego, czego szukają i czym są zainteresowani. Jako, że jest to całkowicie nieinwazyjna forma promocji w sieci (naturalne wyniki wyszukiwania nie kojarzą się użytkownikom z reklamą), to tym chętniej internauci klikają w widoczne wyniki

 

 

pozycjonowanie, seo, google, pozycjonowanie stron, profesjonalnie, tanio, social media, warszawa, facebook, domena, google, instagram, seo - komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ibialoleka.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP Z O O z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"