
Sprawdzaj status realizacji swojej przesyłki w dowolnym momencie, kiedy tylko chcesz – korzystaj z bezpłatnej aplikacji mobilnej Envelo. Wystarczy zainstalować aplikację na swoim telefonie, zeskanować kod kreskowy, bądź wpisać ręcznie numer listu poleconego lub paczki wysłanej za pośrednictwem Poczty Polskiej lub jej partnerów zagranicznych, by zyskać dostęp do wszystkich, niezbędnych danych. Narzędzie zbiera i przekazuje informacje o przesyłkach: Paczka MINI, paczki pocztowe, PACZKA24, PACZKA48, Pocztex, EMS czy Global Expres.
Użytkownicy aplikacji Envelo mogą w każdej chwili sprawdzić czy przesyłka została już wysłana lub doręczona do odbiorcy. Po wpisaniu unikalnego numeru przesyłki system wyświetla informacje na temat etapów realizacji zamówienia oraz jej aktualnej lokalizacji. Dzięki funkcji automatycznych powiadomień użytkownik na bieżąco dowiaduje się o wszystkich zmianach statusu realizacji zamówienia. W momencie uruchomienia aplikacji system automatycznie wyświetla historię wyszukiwanych do tej pory przesyłek.
Envelo to jednak nie tylko śledzenie przesyłek, ale cała gama przydatnych dla klientów Poczty Polskiej funkcjonalności. Aplikacja nie tylko informuje, kiedy paczka trafiła w ręce adresata, ale także wyszukuje placówki pocztowe, które są zlokalizowane najbliżej danego użytkownika. System został zaopatrzony także w wyszukiwarkę placówek według adresów oraz wskazuje dane teleadresowe, godziny pracy i mapę dojazdu do wybranej placówki pocztowej. W aplikacji nie brak również aktualności z życia Poczty Polskiej. Rozwiązanie jest proste i w pełni bezpieczne, dostosowane zarówno do telefonów z systemem operacyjnym Android, jak i IOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Dobry żart. Pomimo informacji, że przesyłka czeka na odbiór na poczcie, kilkukrotnie wracałem do domu z pustymi rękoma. Panie twierdziły, że jak listonosz bierze przesyłkę do wydania to automatycznie wstawia się w aplikacji informacja o tym, że została awizowana i czeka na odbiór osobisty. A w rzeczywistości jest w rękach listonosza, który nie zdążył zwrócić jej do oddziału poczty (pytam gdzie jest listonosz wieczorem, 10 minut przed zamknięciem poczty???!!!). Panie obsługujące są bardzo niemiłe, kiedy się z nimi na ten temat rozmawia i zrzucają wszystko na błędy aplikacji i każą pisać reklamacje do centrali, które to reklamacje trafiają i tak do naczelnika panującego nad konkretną pocztą, który będzie bronił siebie i swoich... Dotyczy to poczty przy Berensona w Warszawie.