Strateg czy księgowy – kim jest dzisiejszy dyrektor finansowy?

Handel i usługi, Strateg księgowy dzisiejszy dyrektor finansowy - zdjęcie, fotografia
PortaI iBiałołeka.pl 04/05/2016 14:55

Czasy, gdy obowiązki dyrektora finansowego polegały tylko na zarządzaniu finansami, nadzorem nad księgowością i administracją przedsiębiorstwa, odeszły w niepamięć. Kim jest dzisiaj i jaka jest jego nowa rola w firmie?

Światowe trendy nie pozostawiają złudzeń: nastąpiła rewolucja w postrzeganiu pozycji CFO (Chief Financial Officer) w firmie. Jak wynika z badań KPMG, oczekiwania wobec niego drastycznie wzrosły – ma uczestniczyć w codziennym prowadzeniu biznesu i wpływać na rozwój firmy.

Więcej pod kontrolą

Dyrektorzy finansowi zyskują potężną władzę – aż 85% szefów generalnych wysokorentownych firm światowych potwierdziło, że to właśnie oni wspierają ich w decyzjach strategicznych. Nowoczesny CFO jest architektem finansowym, który projektuje zautomatyzowane zadania, wdraża zmiany i reorganizuje pracę działu finansowego w oparciu o najnowsze technologie.

Nowa lista oczekiwań

Przede wszystkim CFO staje się partnerem biznesowym, który oprócz wykonywania tradycyjnych zadań coraz częściej będzie m.in. :

- brać udział w podejmowaniu decyzji biznesowych,

- wskazywać nowe strategiczne kierunki rozwoju firmy, wykorzystując swoje doświadczenie i całościowe spojrzenie na jej działalność,

- nadzorować wdrażanie zmian oraz samodzielnie je kreować.

W dynamicznym świecie biznesu odnajdą się tylko ci dyrektorzy finansowi, którzy przygotują się do nowej roli. Potrzebną wiedzę i sprawdzone narzędzia dostarcza Klub CFO – elitarne miejsce spotkań liderów zmian , inspirujące do działania w oparciu o aktualne światowe trendy .


Artykuł sponsorowany

Strateg czy księgowy – kim jest dzisiejszy dyrektor finansowy? komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ibialoleka.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP Z O O z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"