
Zarząd Dróg Miejskich próbuje walczyć o poprawe estetyki miasta likwidując nielaglne reklamy. Okazuje się, że jest ich sporo...
- Łącznie skontrolowaliśmy 1040 reklam. W wyniku takich działań usuniętych zostało 107 reklam, w tym 4 nośniki umieszczone na przyczepach samochodowych oraz 3 reklamy na samochodach. Wszczęto 56 postępowań administracyjnych zmierzających do ukarania właścicieli nielegalnych nośników oraz wydano 43 decyzje administracyjne nakładające kary - informuje ZDM i dodaje, że kontrole w lutym objęły ok. 120 ulic w mieście.
Okazuje się, że kontrole, są bardzo często wynikiem wcześniejszych zgłoszeń mieszkańców. Jak można to zrobić? Najprostszym i zarazem najskuteczniejszym sposobem jest Miejskie Centrum Kontaktu 19115, za pośrednictwem aplikacji, strony internetowej lub telefonicznie.
- Usunięte nośniki reklamowe trafiają do magazynu ZDM, gdzie czekają na właściciela. Kierujemy do niego prośbę o odbiór. Naliczamy też koszty usunięcia, transportu i przechowywania, które właściciel musi pokryć. Nośniki nieodebrane lub takie, których właściciela nie udało się ustalić, są sukcesywnie utylizowane - tłumaczy Zarząd Dróg Miejskich.
W 2016 roku przeprowadzono łącznie 8322 kontrole. Skontrolowano 5221 reklam, z których 1452 zostały usunięte.
Źródło: ZDM
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie