
Przebudowa Głębockiej coraz bliżej więc coraz więcej jest dyskusji o problemach jakie czekają całą wschodnią Białołękę w czasie wykonywania prac budowlanych, bo te są nieuniknione.
ZMID zaproponował aby w czasie remontu pozostawić dopuszczony do ruchu jeden pas jezdni. Szkopuł w tym, że to rozwiązanie nie zminimalizuje utrudnień.
Jest inny pomysł - wprowadzenie elastycznego, zmiennego rozwiązania polegającego na innym kierunku przebiegu ruchu pojazdów w szczycie porannym i popołudniowym. Z takim rozwiązaniem wystąpiła Nowoczesna – Białołęka.
- W szczycie porannym i do godziny 12.00 na ul. Głębockiej odbywałby się ruch w kierunku trasy S8, a od godziny 12.00 i w szczycie popołudniowym ruch odbywałby się w kierunku przeciwnym. Takie rozwiązanie pozwoliłoby zmniejszyć negatywne skutki przebudowy ulicy w rejonie a wykorzystywanie do objazdów ul. Skarbka z Gór i ul. Ostródzkiej mogłoby w konsekwencji zredukować znacząco koszty ekonomiczne i społeczne mieszkańców – apeluje do ZMID Agnieszka Jajszczak. Podkreśla też, że technicznie takie rozwiązanie jest możliwe, trzeba tylko wprowadzić właściwą organizacje ruchu. Być może wykorzystując do tego celu np. znaki zmiennej treści.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Pomysł dobry, tylko wymaga zdyscyplinowania, a przedewszystkim dużej akcji informacyjnej. Chodzi mi głównie o linie autobusowe MZA, czyli umiejscowienie przystanków, bo wątpię, żeby na całym tym odcinku nie zatrzymywał się autobus w 2-3 miejscach.