Reklama

Kapryśny biletomat - bilet nieczytelny. Co dalej?

21/07/2017 12:07

Mieszkaniec Tarchomina wczoraj powiadomił nas o kolejnym irracjonalnym "zachowaniu" biletomatu na Młocinach.

- Kupiłem bilet w biletomacie na Metrze Młociny. Robię tak zawsze więc na pewniaka wsiadłem do autobusu. Jak już ruszył, standardowo - bilet do kasownika, a tu "zonk". Bilet nieczytelny. Zaczałem go oglądac i okazało się, że przerwany jest czarny pasek na odwrocie. Kasy zero w kieszeni, więc podróż była na gapę. Szczęsliwie kontrolerów nie było, ale co gdyby jednak się trafili? Kupiłem bilet, a nie z mojej winy nie dało się go skasować - pisze pan Karol, a ponieważ podobnych przypadków wbrew pozorom jest sporo zapytaliśmy ZTM co pasażer powinien zrobić w takiej sytuacji. Oto odpowiedź i być może podpowiedź dla wielu osób.

- W takiej sytuacji pasażer nie powinien ponosić konsekwencji tego, że bilet kupił nieczytelny, jednak podczas kontroli kontroler zobowiązany jest do wystawienia mu wezwania do zapłaty skoro pasażer jechał bez ważnego biletu. Pasażer powinien takie wezwanie przyjąć a potem złożyć odwołanie w ZTM i opisać całą sytuację oraz dołączyć wadliwy bilet. Zwrot pieniędzy za bilet będzie możliwy z kolei po złożeniu reklamacji u operatora biletomatu. Dane kontaktowe do operatorów są dostępne na każdym biletomacie - mówi Igor Krajnow z ZTM.

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo iBialoleka.pl




Reklama
Wróć do