Reklama

Wydział Obsługi Mieszkańców remontowany

Wydział Obsługi Mieszkańców na terenie Białołęki zaczął się 2 grudnia bieżącego roku. Co się tam właściwie dzieje?

W dniu 2 grudnia 2020 roku ruszył remont sali B (wejście C) Wydziału Obsługi Mieszkańców. Na czas remontu przeniesiono WOM do pomieszczeń wcześniej zajmowanych przez Urząd Stanu Cywilnego. Bez zmiany miejsca są natomiast załatwiane sprawy meldunkowe, dowody osobiste, prawa jazdy, rejestracje pojazdów.

W ramach czynności:

  • powiększy się sala B o nowe stanowiska,
  • dostosowana zostanie obsługa mieszkańców do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
  • zmodernizowany zostanie system biletowy,
  • odnowione będzie pomieszczenie.

Wydział Obsługi Mieszkańców nie był remontowany od ponad 20 lat, czyli od czasu budowy białołęckiego ratusza.

W miejscu tymczasowym można załatwić kwestie z następujących dziedzin:

  • architektura,
  • urbanistyka,
  • gospodarka nieruchomościami i gruntami,
  • świadczenia rodzinne,
  • odpady komunalne,
  • infrastruktura i ochrona środowiska,
  • sprawy lokalowe,
  • karta dużej rodziny i karta warszawiaka.  

Sprawy z zakresu WOM w dalszym ciągu będziemy realizować bez konieczności zapisywania się. Mieszkańcy, z dokumentami do złożenia, będą wpuszczani do urzędu pojedynczo, po zwolnieniu się miejsca przy stanowisku. Osoby oczekujące na zewnątrz będą proszone o zachowanie bezpiecznego odstępu od siebie (1,5 metra).

CZYTAJ RÓWNIEŻ: 

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo iBialoleka.pl




Reklama
Wróć do