
Wydział Obsługi Mieszkańców na terenie Białołęki zaczął się 2 grudnia bieżącego roku. Co się tam właściwie dzieje?
W dniu 2 grudnia 2020 roku ruszył remont sali B (wejście C) Wydziału Obsługi Mieszkańców. Na czas remontu przeniesiono WOM do pomieszczeń wcześniej zajmowanych przez Urząd Stanu Cywilnego. Bez zmiany miejsca są natomiast załatwiane sprawy meldunkowe, dowody osobiste, prawa jazdy, rejestracje pojazdów.
W ramach czynności:
Wydział Obsługi Mieszkańców nie był remontowany od ponad 20 lat, czyli od czasu budowy białołęckiego ratusza.
W miejscu tymczasowym można załatwić kwestie z następujących dziedzin:
Sprawy z zakresu WOM w dalszym ciągu będziemy realizować bez konieczności zapisywania się. Mieszkańcy, z dokumentami do złożenia, będą wpuszczani do urzędu pojedynczo, po zwolnieniu się miejsca przy stanowisku. Osoby oczekujące na zewnątrz będą proszone o zachowanie bezpiecznego odstępu od siebie (1,5 metra).
CZYTAJ RÓWNIEŻ:
Zobacz także:
Zobacz także:
Zobacz także:
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie