Reklama

Mieszkam na Białołęce czyli promocja naszej dzielnicy wśród projektów BP 2019

25/01/2018 05:38

Dominika Rybarczyk znana jest z projektu w Budżecie Partycypacyjnym 2018, który podbił serca mieszkańców Białołęki – wodny plac zabaw. Teraz znowu zaskakuje kreatywnością. Do aktualnej edycji BP złożyła trzy projekty, a wśród nich jeden naprawdę niezwykły. Czegoś takiego w naszej dzielnicy jeszcze nie było!

„Mieszkam na Białołęce” czyli kampania ukazująca dobre strony Białołęki, mająca na celu zmianę postrzegania jej przez mieszkańców Warszawy. Do projektu zostaną zaproszeni mieszkańcy znani z mediów, a także osoby działające lokalnie.

Projekt ma być odpowiedzią na wszystkie antyrankingi dzielnic Warszawy, w których Białołęka od wielu lat wiedzie prym.

- Często też muszę tłumaczyć się znajomym, skąd pomysł wyprowadzki z rodzinnego Konstancina - miejscowości o dużej renomie i prestiżu - na "koniec Świata", w dodatku tak mało atrakcyjny... A prawda jest taka, że ja kocham to miejsce - lasy, nieco "wiejski" klimat, lokalne gospodarstwa Majlertów, stare kościółki i to, że udaje się nam z sąsiadami tworzyć fajną, lokalną społeczność. Tych walorów jest więcej, tylko wiele osób zupełnie nie ma o tym pojęcia, gdyż Białołęka jawi się im głównie jako kominy Żerania, więzienie i blokowiska – tłumaczy Dominika Rybarczyk, autorka projektu. - Akcją, którą proponuje, chciałabym móc to zmienić, przy okazji wzmacniając poczucie dumy i zadowolenia z tego wszystkiego, czym faktycznie możemy się pochwalić. Te kilka znanych twarzy może także skutecznie ocieplić wizerunek Białołęki, a przy okazji dać się lepiej poznać sąsiadom – podkreśla.

Jak to ma wyglądać? Projekt ma polegać na przeprowadzeniu kampanii promującej Białołękę, z udziałem kilku znanych osób, które ją zamieszkują.
Osoby te będą zarówno twarzami powszechnie znanymi z mediów, jak i osobami znanymi lokalnie ze swojej aktywności na terenie Dzielnicy.
W skład kampanii wejdzie kilka działań - organizacja sesji zdjęciowej, której efektem będą plakaty reklamowe z twarzami zaproszonych osób oraz hasłem "Mieszkam na Białołęce". Pojawią się one w autobusach jeżdżących w centrum Warszawy oraz w lokalnej prasie Śródmieścia i Białołęki.
Dodatkowo "ambasadorzy" Dzielnicy nagrają krótkie filmy, na których pokażą, za co kochają Białołękę i opowiedzą, dlaczego zdecydowali się tu zamieszkać. Filmy ukażą też mniej znane, a piękne i fascynujące miejsca.
Gotowe materiały pojawią się na dedykowanym kanale w serwisie YouTube oraz na utworzonej stronie na Facebooku.
Kolejnym etapem będzie seria spotkań z bohaterami kampanii - podczas Dni Białołęki, a także na imprezach zorganizowanych w BOKach i innych placówkach kulturalno-oświatowych.

 

 

 

 

foto: D. Zaleska

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo iBialoleka.pl




Reklama
Wróć do