Mieszkam na Białołęce czyli promocja naszej dzielnicy wśród projektów BP 2019

Budżet partycypacyjny, Mieszkam Białołęce czyli promocja naszej dzielnicy wśród projektów - zdjęcie, fotografia
Anna Sadowska - blog 25/01/2018 05:38

Dominika Rybarczyk znana jest z projektu w Budżecie Partycypacyjnym 2018, który podbił serca mieszkańców Białołęki – wodny plac zabaw. Teraz znowu zaskakuje kreatywnością. Do aktualnej edycji BP złożyła trzy projekty, a wśród nich jeden naprawdę niezwykły. Czegoś takiego w naszej dzielnicy jeszcze nie było!

„Mieszkam na Białołęce” czyli kampania ukazująca dobre strony Białołęki, mająca na celu zmianę postrzegania jej przez mieszkańców Warszawy. Do projektu zostaną zaproszeni mieszkańcy znani z mediów, a także osoby działające lokalnie.

Projekt ma być odpowiedzią na wszystkie antyrankingi dzielnic Warszawy, w których Białołęka od wielu lat wiedzie prym.

- Często też muszę tłumaczyć się znajomym, skąd pomysł wyprowadzki z rodzinnego Konstancina - miejscowości o dużej renomie i prestiżu - na "koniec Świata", w dodatku tak mało atrakcyjny... A prawda jest taka, że ja kocham to miejsce - lasy, nieco "wiejski" klimat, lokalne gospodarstwa Majlertów, stare kościółki i to, że udaje się nam z sąsiadami tworzyć fajną, lokalną społeczność. Tych walorów jest więcej, tylko wiele osób zupełnie nie ma o tym pojęcia, gdyż Białołęka jawi się im głównie jako kominy Żerania, więzienie i blokowiska – tłumaczy Dominika Rybarczyk, autorka projektu. - Akcją, którą proponuje, chciałabym móc to zmienić, przy okazji wzmacniając poczucie dumy i zadowolenia z tego wszystkiego, czym faktycznie możemy się pochwalić. Te kilka znanych twarzy może także skutecznie ocieplić wizerunek Białołęki, a przy okazji dać się lepiej poznać sąsiadom – podkreśla.

Jak to ma wyglądać? Projekt ma polegać na przeprowadzeniu kampanii promującej Białołękę, z udziałem kilku znanych osób, które ją zamieszkują.
Osoby te będą zarówno twarzami powszechnie znanymi z mediów, jak i osobami znanymi lokalnie ze swojej aktywności na terenie Dzielnicy.
W skład kampanii wejdzie kilka działań - organizacja sesji zdjęciowej, której efektem będą plakaty reklamowe z twarzami zaproszonych osób oraz hasłem "Mieszkam na Białołęce". Pojawią się one w autobusach jeżdżących w centrum Warszawy oraz w lokalnej prasie Śródmieścia i Białołęki.
Dodatkowo "ambasadorzy" Dzielnicy nagrają krótkie filmy, na których pokażą, za co kochają Białołękę i opowiedzą, dlaczego zdecydowali się tu zamieszkać. Filmy ukażą też mniej znane, a piękne i fascynujące miejsca.
Gotowe materiały pojawią się na dedykowanym kanale w serwisie YouTube oraz na utworzonej stronie na Facebooku.
Kolejnym etapem będzie seria spotkań z bohaterami kampanii - podczas Dni Białołęki, a także na imprezach zorganizowanych w BOKach i innych placówkach kulturalno-oświatowych.

 

 

 

 

foto: D. Zaleska

Mieszkam na Białołęce czyli promocja naszej dzielnicy wśród projektów BP 2019 komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ibialoleka.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP Z O O z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"