Reklama

Potrzebujesz reklamy? Sprawdź pozycjonowanie stron internetowych od firmy Internetica!

Dynamiczny rozwój sieci globalnej i fakt, że dostęp do Internetu ma coraz więcej ludzi, spowodował intensywny rozwój reklamy internetowej, która de facto stała się całkowicie odrębną branżą. Spowodowane to jest tym, że działania w Internecie znacząco się różnią od tradycyjnych form reklamy, co wymusiło wypracowanie całkowicie nowych metod promocyjnych.

Marketing internetowy znacząco odbiega w formie od tradycyjnego, a to z tego względu, że w Internecie użytkownicy są aktywni, w przeciwieństwie na przykład do reklamy telewizyjnej, gdzie odbiorca nie ma żadnego wpływu na to, co widzi na ekranie. W sieci użytkownicy sami szukają zarówno informacji, jak i konkretnych usług oraz produktów, które ich interesują. Rolą marketingu internetowego jest więc wyjście naprzeciw użytkownikom i podanie im rozwiązań, które zachęcą ich do skorzystania z usług czy dokonania zakupu.

 

Rodzaje reklam internetowych
 

W ramach marketingu internetowego można wykorzystywać wiele różnych form promocji, które można stosować zarówno oddzielnie, jak i je łączyć, zwiększając tym samym zasięg, konwersję i liczbę użytkowników, którzy trafią do nas dzięki tego typu działaniom.

Najbardziej znane i popularne formy reklamy w Internecie to na przykład:
 

  • reklama display (graficzna), czyli różnego rodzaju banery, boxy, pop-upy
  • reklama AdWords, czyli linki sponsorowane
  • remarketing, ułatwiający dotarcie do użytkowników, którzy już odwiedzili Twoją witrynę, czy też skorzystali z Twojej aplikacji
  • pozycjonowanie stron internetowych 
  • e-mail marketing
  • reklama w Social Media - Facebook, Twitter, Instagram itd.
  • e-mail marketing
  • reklama w Social Media - Facebook, Twitter, Instagram itd.

 

Pozycjonowanie stron jako idealny wybór na promocję naszej strony
 

Dlaczego powinniśmy zainteresować się właśnie tą formą reklamy? Bo jest to skuteczna i relatywnie tania forma promocji (w porównaniu do tradycyjnych reklam, nawet internetowych). Z wyszukiwarki Google korzysta ponad 90% użytkowników w Polsce. Dostajemy więc do rąk potężne narzędzie, które możemy wykorzystać w celu dotarcia do naprawdę ogromnej ilości potencjalnych klientów.

Dzięki szerokim działaniom SEO nasza strona może pojawić się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania na wiele zapytań użytkowników. W prosty sposób będzie to prowadzić do zwiększenia ruchu na stronie, co w konsekwencji zacznie się przekładać na większe zyski. Jasno więc widać, że pozycjonowanie stron to efektywny sposób na podanie użytkownikom (klientom) dokładnie tego, czego szukają i czym są zainteresowani. Jako, że jest to całkowicie nieinwazyjna forma promocji w sieci (naturalne wyniki wyszukiwania nie kojarzą się użytkownikom z reklamą), to tym chętniej internauci klikają w widoczne wyniki

 

 

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo iBialoleka.pl




Reklama
Wróć do